21 Nisan 2014 Pazartesi

GUESS Tişörtler

Vaktim oldukça, sırayla koyuyorum ürünleri. Sırada ABD'de GUESS mağazasından aldığım tişörtler var. Yine kendi zevkime göre seçtim :)
Kalıplar normal; ancak almadan önce bir Guess mağazasına gidip herhangi bir tişörtü denerseniz daha kesin olur beden.
Blog'umdaki her ürün gibi, tişörtler de tabii ki kullanılmamış, etiketleri üzerinde ve %100 orijinaldir ;)

- Not: PTT ile -PTT komisyonu olan 5 tl'yi eklemek şartıyla- kapıda ödemeli şekilde de yollayabiliyorum. 
- 100 tl üzeri alışverişlerde kargoyu ben karşılıyorum!



Guess yazan kısmı pırlantalı, M beden.  (satıldı)
 


 Baskısı pullu. Mavisinin M ve L bedeni var, siyahı sadece S beden. Mavisinin L bedeni ve Siyah satıldı.


 Ortadakiler pırlanta. M beden.
SATILDI.



 Baskısının harika bir dokusu var. M beden.


Kırmızı renk, pullu tişört M beden (satıldı)

Hepsinin fiyatı aynı. Tane fiyatı 75 tl.

Blog'umdaki diğer bütün ürünler gibi bunları da Ankara içi elden teslim edebilir ya da PTT Kargo ile yollayabilirim. 
İletişim için: akmayangozkalemi@gmail.com

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa